«Περιττή» η Τέχνη στην Εκπαίδευση ?
Εν μέσω καλοκαιριού έκανε την εμφάνησή του στις Διευθύνσεις Δυτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχέδιο ουσιαστικής κατάργησης των Εικαστικών μαθημάτων και της Μουσικής από το πρόγραμμα του Γυμνασίου.
Στο σχετικό σχέδιο (ανυπόγραφο έγγραφο-non paper) που έφθασε σε Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, ανακοίνωσε το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων, το οποίο και θα εφαρμοστεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο. Στο σχέδιο αυτό καταργείται το μάθημα των «καλλιτεχνικών» και της μουσικής στη Δευτέρα και Τρίτη Γυμνασίου, παραμένοντας μόνο δυό ώρες στην Πρώτη. Τόσο τα Εικαστικά όσο και η Μουσική δεν θα έιναι πλέον διακριτά ως επιστημονικά αντικείμενα, αλλά εμφανίζονται ως «πολιτισμός –πολιτιστικές δραστηριότητες», οδεύοντας προφανώς προς; την πλήρη υποβάθμιση και κατάργησή τους, με τη μετατροπή και αυτού του δίωρου της Α΄ Γυμνασίου σε γενικού πολιτιστικού χαρακτήρα ώρα, που θα μπορεί να διδάσκεται στο μέλλον από οποιονδήποτε, αφού στόχος της Κυβέρνησης αλλά και ευρύτερα της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης είναι να μεγαλώσει ο αριθμός των διαθεσιμοτήτων και των απολύσεων στη Δημόσια εκπαίδευση... Και βέβαια, οι ειδικότητες καθηγητών που είναι πρώτες στην προκρούστεια κλίνη για απόλυση είναι οι καλλιτεχνικές.
Τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα (Ελεύθερο Σχέδιο και Γραμμικό Σχέδιο) εξοστρακίζονται και από το Λύκειο, αν και τα μαθήματα αυτά εξετάζονται στις Πανελλαδικές και είναι βασική προϋπόθεση πολλές Ανώτατες Σχολές της χώρας. Στην πρόταση για το Λύκειο το μάθημα επιλογής «Έκφραση-πολιτισμός/Ευρωπαϊκός Πολιτισμός» θα διδάσκεται από Φιλολόγους, θα έχει καθαρά θεωρητικό χαρακτήρα. Οι ενδιαφερόμενοι για σχετικές με τις τέχνες σπουδές μαθητές θα στέλνονται υποχρεωτικά στην παραπαιδεία.